Gyorskezdő szabályok
2005.07.22. 19:14
DUEL MASTERS
GYORS KEZDÉSI ÚTMUTATÓ
A játék célja: törd át ellenfeled összes pajzsát, majd támadd meg még egyszer, hogy nyerj.
Készülj fel a párbajra!
- Keverd meg a paklit.
- Húzz öt lapot a paklidból. Ne nézd meg őket! Helyezd őket képpel befelé a pajzs zónádba. Ezek lesznek a pajzsaid.
- Húzz öt lapot a paklidból. Nézd meg őket. Ezek a kezedben maradnak.
Pajzs zóna. A játék elején öt pajzs kártyád van. Ezek védenek meg téged a lények támadásaitól!
Harci zóna. Ideidézed meg lényeidet, melyek érted küzdenek.
Mana zóna. Körönként egy kártyát raksz ide, úgy, hogy a körben levő szám fejjel felfelé legyen. Ezeket a fejjel lefelé lévő kártyákat fogod használni lények idézésére és varázslására!
Kezdődjék a párbaj.
1 Kezd el a köröd!
Ugorj egyből a 2-es lépésre, ha ez az első köröd! Ha a legutóbbi körödben tappelted (oldalra fordítottad) bármely kártyáidat visszatappelheted (visszafordítottad) azokat, hogy ebben a körben ismét használni tudd őket!
2 Húzz!
Húzz egy lapot a paklidból!
3 Játszd ki a manádat!
Válassz egy kártyát a kezedből és tedd képpel felfelé a manazónádba úgy, hogy a körben lévő szám fejjel felfelé legyen! A manád kijátszása erősebb lények megidézését és varázslatok, végrehajtását teszi lehetővé (átugorhatod ezt a lépést, ha már elég kártya van a mana zónádban)
4 Idézz lényeket!
Ha már elég kártya van a mana zónádban akkor meg tudsz idézni lényeket a kezedből. Tappelj (fordíts oldalra) a lény árának megfelelő számú kártyát a mana zónádban. Legalább az egyik tappelt kártyának ugyanolyan színűnek kell lennie, mint amilyen a lény! A többi bármilyen színű lehet. Ezután helyezd a lényt a harci zónádba. A lény ebben a körben még beteg, ezért csak a következő köröktől kezdve tud támadni!
Varázsolj!
A varázslatok kijátszása ugyanúgy működik mint a lények megidézése. Viszont a varázslatok nem kerülnek a harci zónádba. Tedd azt ami a kártyán áll és utána helyezd a temetőbe képpel felfelé.
5 Támadj a lényeiddel!
Tappelj (fordíts oldalra) egy lényt mikor támadsz vele, jelezvén, hogy ebben a körben már használtad. Annyi lénnyel támadhatsz, amennyivel akarsz, de egyszerre csak egy lény támadhat.
Tudod:
- Támadni az ellenfeled! A lényed megtámadhatja az ellenfeled hogy áttörje az egyik pajzsát.
- Támadni az ellenfeled tappelt lényét! Ha az ellenfeled egyik lénye támadott az előző körében, akkor tappelve van és a te lényed meg tudja támadni. Ilyenkor a te lényed megküzd ellenfelével.
A lényeid nem tudnak nem-tappelt lényeket és az ellenfeled mana zónájában lévő kártyákat támadni.
- Támadni az ellenfeledet,
- hogy nyerj! Ha az összes pajzsa megsemmisült, támadd meg még egyszer az ellenfeled, hogy nyerjél!
6. Fejezd be a köröd!
A te körödnek vége. Most az ellenfeled jön.
Tappelés:
A „tappelés” azt jelenti, hogy fordítsd el a kártyát oldalra. Ez azt jelzi, hogy ebben a körben már használtad ezt a kártyát és nem használhatod a következő körödig. Tappeld a mana zónádban lévő kártyákat, hogy lényeket idézz és varázsolj.Tappeld a lényeidet, amikor támadnak.
Visszatappelés:
A „visszatappelés” azt jelenti, hogy kiegyenesíthetsz egy tappelt kártyát. Minden tappelt kártyádat visszatappeled köreid elején.
Mana:
A mana zónádban lévő kártyák különlegesek. Fejjel lefelé vannak(de mégis képpel felfelé) hogy jelezzék csak lények idézésére és varázslására használod őket. Ez az egyedüli feladatuk.
- A mana zónádban képpel felfelé, de fejjel lefelé rakd a kártyádat!!!
Ár:
A kártya ára a bal fölső sarkán van. Ez aa kártyák számát jelzi, melyeket tappelned kell a mana zónádban hogy megidézd a lényt vagy végrehajtsd a varázslatot. A tappelt kártyák közül legalább egynek olyan színűnek kell lennie mint a lénynek, illetve a varázslatnak! A támadáshoz nem kell a mana zónádban lévő kártyádta tappelned.
Beteg lények:
Amikor megidézel egy lényt, az abban a körben beteg. Ez azt jelenti, hogy a következő körödig nem támadhat!
Támadás:
Válaszd ki, hogy a lényed mit támadjon!
- támadd az ellenfeld, hogy áttörd az összes pajzsát!
- Támadd ellenfeled tappelt lényeit!
- Ha már nincs több pajzsa támadd meg az ellenfeled hogy nyerj!
Pajzs áttörése:
Ha egy játékos pajzsa áttörik, akkor a pajzs zónából a kezébe kerül. Ha ellenfelednek nincs több pajzsa, támadd meg még egyszer hogy megnyerd a játékot!!
Csata:
Ha két szörny csatázik, az erősebb nyer és kiüti a másikat a temetőbe. Ha viszont ugyanolyan erősek, akkor mindketten a temetőbe kerülnek.
Keresd a következő különleges tulajdonságokat!
Erős támadó (power attacker)
Egy „erős támadó” lény erősebb lesz amikor támad! Add hozzá az erejéhez az „erős támadó bónuszt’ amikor támad. A legtöbb erős támadó 2000 erőt kap, de némelyik sokkal többet is kaphat.
Blokkoló (blocker)
Ha egy „blokkoló” lény van a harci zónádban, tappelheted hogy megállítsa bármelyik támadást. Ilyenkor a támadó a blokkoló lénnyel harcol!! Azok a lények, amelyeknek nincs különleges blokkoló képességük, nem tudnak védeni!
Végül…
Állítsd össze a saját szuper paklidat! A két kezdő paklit össze lehet kombinálni eggyé! Vehetsz kiegészítő csomagokat (mint amilyet ebben a kezdő felszerelésben is kaptál) és erősítheted a paklid!
|