Duel Masters Portal
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 
Boltok

Sárkánytűz Szombathely
9700 Hefele M. u. 3
/a T-Com mellett a sétáló utcában /

Telefonszám:+36/70/318-8815

 

 

 

Sárkánytűz Veszprém
8200, Veszprém Kossuth u. 10/A
Kinizsi üzletház I emeletén

Telefonszám: 06-70-599-4130

 
Linktár
 
Chat!

Név:
Jelszó:
(Jelszó nem kötelezö, csak ha regisztrálva vagy a nasa.hu-n.)
Számláló
Indulás: 2005-05-20
 
A scriptek innen származnak:
Honlapépítő portál
hitetlen portálja
 
Szabályok
Szabályok : Gyorskezdő szabályok

Gyorskezdő szabályok

  2005.07.22. 19:14


DUEL MASTERS

 

GYORS KEZDÉSI ÚTMUTATÓ

 

 

A játék célja: törd át ellenfeled összes pajzsát, majd támadd meg még egyszer, hogy nyerj.

 

Készülj fel a párbajra!

-          Keverd meg a paklit.

-          Húzz öt lapot a paklidból. Ne nézd meg őket! Helyezd őket képpel befelé a pajzs zónádba. Ezek lesznek a pajzsaid.

-          Húzz öt lapot a paklidból. Nézd meg őket. Ezek a kezedben maradnak.

 

Pajzs zóna. A játék elején öt pajzs kártyád van. Ezek védenek meg téged a lények támadásaitól!

Harci zóna. Ideidézed meg lényeidet, melyek érted küzdenek.

Mana zóna. Körönként egy kártyát raksz ide, úgy, hogy a körben levő szám fejjel felfelé legyen. Ezeket a fejjel lefelé lévő kártyákat fogod használni lények idézésére és varázslására!

 

 

Kezdődjék a párbaj.

1         Kezd el a köröd!

Ugorj egyből a 2-es lépésre, ha ez az első köröd! Ha a legutóbbi körödben tappelted (oldalra fordítottad) bármely kártyáidat visszatappelheted (visszafordítottad) azokat, hogy ebben a körben ismét használni tudd őket!

 

2         Húzz!

Húzz egy lapot a paklidból!

 

3         Játszd ki a manádat!

Válassz egy kártyát a kezedből és tedd képpel felfelé a manazónádba úgy, hogy a körben lévő szám fejjel felfelé legyen! A manád kijátszása erősebb lények megidézését és varázslatok, végrehajtását teszi lehetővé (átugorhatod ezt a lépést, ha már elég kártya van a mana zónádban)

 

4         Idézz lényeket!

Ha már elég kártya van a mana zónádban akkor meg tudsz idézni lényeket a kezedből. Tappelj (fordíts oldalra) a lény árának megfelelő számú kártyát a mana zónádban. Legalább az egyik tappelt kártyának ugyanolyan színűnek kell lennie, mint amilyen a lény! A többi bármilyen színű lehet. Ezután helyezd a lényt a harci zónádba. A lény ebben a körben még beteg, ezért csak a következő köröktől kezdve tud támadni!

Varázsolj!

A varázslatok kijátszása ugyanúgy működik mint a lények megidézése. Viszont a varázslatok nem kerülnek a harci zónádba. Tedd azt ami a kártyán áll és utána helyezd a temetőbe képpel felfelé.

 

5         Támadj a lényeiddel!

Tappelj (fordíts oldalra) egy lényt mikor támadsz vele, jelezvén, hogy ebben a körben már használtad. Annyi lénnyel támadhatsz, amennyivel akarsz, de egyszerre csak egy lény támadhat.

Tudod:

-          Támadni az ellenfeled! A lényed megtámadhatja az ellenfeled hogy áttörje az egyik pajzsát.

-          Támadni az ellenfeled tappelt lényét! Ha az ellenfeled egyik lénye támadott az előző körében, akkor tappelve van és a te lényed meg tudja támadni. Ilyenkor a te lényed megküzd ellenfelével.

 

A lényeid nem tudnak nem-tappelt lényeket és az ellenfeled mana zónájában lévő kártyákat támadni.

-          Támadni az ellenfeledet,

-           hogy nyerj! Ha az összes pajzsa megsemmisült, támadd meg még egyszer az ellenfeled, hogy nyerjél!

 

6. Fejezd be a köröd!

A te körödnek vége. Most az ellenfeled jön.

 

Tappelés:

A „tappelés” azt jelenti, hogy fordítsd el a kártyát oldalra. Ez azt jelzi, hogy ebben a körben már használtad ezt a kártyát és nem használhatod a következő körödig. Tappeld a mana zónádban lévő kártyákat, hogy lényeket idézz és varázsolj.Tappeld a lényeidet, amikor támadnak.

 

Visszatappelés:

A „visszatappelés” azt jelenti, hogy kiegyenesíthetsz egy tappelt kártyát. Minden tappelt kártyádat visszatappeled köreid elején.

 

Mana:

A mana zónádban lévő kártyák különlegesek. Fejjel lefelé vannak(de mégis képpel felfelé) hogy jelezzék csak lények idézésére és varázslására használod őket. Ez az egyedüli feladatuk.

-  A mana zónádban képpel felfelé, de fejjel lefelé rakd a kártyádat!!!

 

Ár:

A kártya ára a bal fölső sarkán van. Ez aa kártyák számát jelzi, melyeket tappelned kell a mana zónádban hogy megidézd a lényt vagy végrehajtsd a varázslatot. A tappelt kártyák közül legalább egynek olyan színűnek kell lennie mint a lénynek, illetve a varázslatnak! A támadáshoz nem kell a mana zónádban lévő kártyádta tappelned.

 

Beteg lények:

Amikor megidézel egy lényt, az abban a körben beteg. Ez azt jelenti, hogy a következő körödig nem támadhat!

 

Támadás:

Válaszd ki, hogy a lényed mit támadjon!

-          támadd az ellenfeld, hogy áttörd az összes pajzsát!

-          Támadd ellenfeled tappelt lényeit!

-          Ha már nincs több pajzsa támadd meg az ellenfeled hogy nyerj!

 

Pajzs áttörése:

Ha egy játékos pajzsa áttörik, akkor a pajzs zónából a kezébe kerül. Ha ellenfelednek nincs több pajzsa, támadd meg még egyszer hogy megnyerd a játékot!!

 

Csata:

Ha két szörny csatázik, az erősebb nyer és kiüti a másikat a temetőbe. Ha viszont ugyanolyan erősek, akkor mindketten a temetőbe kerülnek.

 

Keresd a következő különleges tulajdonságokat!

 

Erős támadó (power attacker)

Egy „erős támadó” lény erősebb lesz amikor támad! Add hozzá az erejéhez az „erős támadó bónuszt’ amikor támad. A legtöbb erős támadó 2000 erőt kap, de némelyik sokkal többet is kaphat.

 

Blokkoló (blocker)

Ha egy „blokkoló” lény van a harci zónádban, tappelheted hogy megállítsa bármelyik támadást. Ilyenkor a támadó a blokkoló lénnyel harcol!! Azok a lények, amelyeknek nincs különleges blokkoló képességük, nem tudnak védeni!

 

Végül…

Állítsd össze a saját szuper paklidat! A két kezdő paklit össze lehet kombinálni eggyé! Vehetsz kiegészítő csomagokat (mint amilyet ebben a kezdő felszerelésben is kaptál) és erősítheted a paklid!

 

Szabályok


Szabályok
Képességek

Paklileírások


Esőerdő Pakli
A Halál Hívása Pakli
Arcadia Védelmezői
A hét kártyája

Még nincs új kártya

 

Játékok


Sárkány vs. sárkány
Világjáró Rothus
Puzzle
 

Kifestők


Rothus, the Travaler
Bolshack Dragon
Mighty Shouter
Aqua Sniper
Shobu
Mimi
Rekuta
Cool Stuffs
 
Szavazás
A hét kártyája...
Melyik legyen a következő hét kártyája?

Bolzard Dragon
King Tsunami
Gandar, Seeker of Explosions
Kachua, Keeper of the Icegate
Stallob, the Lifequasher
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!